lördag 13 februari 2010

Dags för en dag i solen

Så fint ute. Nyss ätit en tidig lunch och strax dax för en tripp till byns lilla slalombacke. Har inte åkt slalom där på säkerligen 10 år...... Ska bli kul. Men ännu roligare att se lilla K stå på skidorna för första gången.

Ja jag ser fram emot en utedag. Men ändå är det något som gör mig på fasligt dåligt humör..... Vet att det ska packas grejer, åka och hämta i huset, leta leta leta efter allt som jag inte vet vart är..... Blir fullkomligt galen på sånt här och har ibland lust att blunda och låtsas att vädret är överjävligt kallt och fult så vi får stanna inne. Stanna inne och få ännu mer ångest. Att vi inte njuter av solen. Att vi inte aktiverar oss. Att vi inte hittar på något med lilla K. Så ja - jag ska ta mig samman och klä på mig. Solen och backen väntar =)

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida