söndag 21 mars 2010

*GÄSP*

Är sjukt trött. Men inte sjuk.
Bara trött.

I fredags hade vi en tjejkväll med god mat, vin, deeptalk, skratt och tårar. Jag hade även visning av Rosenseriens produkter som jag säljer sen 2002. Ekologisk, svensk hudvård - det är grejer det ;-)
Vi avslutade kvällen vid 3.30 tror jag, och när vi gick ut lite lagom trötta så trodde vi inte våra ögon när vi såg att deras uthus hade TIPPAT BAKÅT!! Snopet kan jag säga!!

Efter 4 timmar sömn så var det dax att packa ihop grejer och dra till Lyån. En härlig dag i stugan, på sjön, i kojan på berget, i bastun. Dessutom god mat och fantastiska människor. Härligt! Längtar sååå mycket till påsk när det blir flera härliga dagar vid fäbovallen.

Och idag har vi varit till Borlänge på Bygg- och Bostadsmässa. Den var sådär så vi hann med att åka förbi kupolen en sväng också.

I morgon är det måndag och jobbet drar igång igen. Har 2 stora projekt som MÅSTE bli färdiga här veckan och det tynger mig nåt enormt. Vet f*n inte hur jag ska hinna. Stress, press, klump i magen och ångest. :-/

Men nu dax att sova. Har lite timmar att ta igen sen helgen.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida