tisdag 9 mars 2010

Jag har en plan ...

Under våren kommer jag bla syssla med följande:

* Plocka ihop, sortera och rensa mina överflödiga grejer i huset för att sedan sälja dem på "Brändans Galleria" där jag har ett stående bord from 1/4.
(Öppet tisd-fre 11-18, lörd-sönd 11-16)
* Lägga ut me&i kläder plus lite annat på Tradera.
* Redan nu boka in tider i almanackan för träning / motion. Siktar på 1-2 ggr/v.
* Äta LCHF så långt det är möjligt. (Helst strikt för det är då min kropp mår som bäst)
* Gick Kostrådgivarutbildning med inriktning på LCHF förra året och skall i april gå en påbyggnadskurs så att jag redan i maj kan dra igång en grupp för dem som vill lära sig mer om hur man kan äta sig till en bättre hälsa.
* Fortsätta projekt "utbyggnad och påbyggnad" av mitt(snart vårt) hus i Mobyn.
* Jobba mer med Rosenseriens hudvårdsserie. (Jag har varit återförsäljare sen 2002 men det har legat lite på is ett tag... )

MEN

Framförallt skall jag:
* Jobba med att stärka min självkänsla.
* Affirmera BRA saker om mig själv.
* Träna på att välja mina tankar, se framåt och fokusera på nutiden och framtiden.

PLUS
en hel del annat vilket ju visar på att jag har ett oerhört innehållsrikt liv med massor av möjligheter!!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida