tisdag 9 mars 2010

Kommentarsfältet borta!!!

Det går tydligen inte att skriva kommentarer på min blogg = skittråkigt!
Vet inte varför för det funkade innan jag ändrade layout.

Och jag som verkligen inte är världsbäst på datorer....

Hmmm.....

Någon som vet?

Vill ju att möjligheter till kommentarer från ev läsare skall finnas för det är urkul när någon skrivit något!
Och nu gååååår det inte!!

Snälla maila mig på freddy.thors@hotmail om ni har tips på hur jag fixar till det igen.

Puss och tack.

Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan 10 mars 2010 kl. 18:16 , Blogger mobykulla sa...

Måste kolla om den HÄR varianten funkar....

 
Klockan 10 mars 2010 kl. 18:17 , Blogger mobykulla sa...

Jaaaa - nu funkar det tror jag.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida