måndag 1 mars 2010

Sjukdom och död

Har nyss sett "Allt för min syster"

En sorglig film som får en att tänka till lite extra.....

Grät inget under filmen - konstigt nog..... men gick sedan in till min älskade lilla tjej och då kom tårarna..... Tänkt att få rå om denna underbara flicka. Tänk att hon finns hos oss och att kärleken är obegränsad....
Men tänk OM...... Tänk OM hon blir sjuk eller något inträffar som gör att hon dör...

Är så himla rädd att förlora henne.... Blir totalt skräckslagen och illamående vid tanken....

Sänder mina tankar till min vän som lever med rädslan inpå sig varje minut, varje sekund.... *kramar om*

Än en gång påminns jag om hur viktig det är att vi tar tillvara på dagarna som vi har tillsammans. Och att vi ser till att visa varandra mycket kärlek och omsorg.

Och tänk vilken inverkan en film kan ha i ens vardag....

Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan 2 mars 2010 kl. 19:39 , Blogger Unknown sa...

"Du kan inte hindra oron's fåglar från att flyga över ditt huvud. Du kan däremot hindra dem från att bygga bo i ditt hår".

 
Klockan 2 mars 2010 kl. 20:30 , Blogger mobykulla sa...

Så sant, så sant.....
Ska försöka påminna mig själv om det när ångesten blir för stor.....

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida