tisdag 2 mars 2010

Spyor in da house

Har "väntat" på det här. Vore ju konstigt om det inte hände oss.
Men nu så.....

JAG tror dock att det handlar om för mycket simhallsvatten som hamnat i magen.... plus en ask coctailtomater som säkert är starkt för en liten mage....

Dock tänker jag INTE chansa utan nu blir det att vara hemma i 48 timmar.... Och självklart känns det ok när ens barn är sjukt...

Men.... JOBBET!.... FAN!! Jag skulle ju på en tokviktig kurs i morgon - en kurs som skulle kunna hjälpa mig i ett av de största projekten vi har inom Kostverksamheten just nu: Egenkontrollprogrammet!!!! MÅSTE MÅSTE MÅSTE få färdigt det innan den 31 mars och det är MYCKET kvar kan jag säga.....

*SUCK*.... jaja...finns ju inget annat att göra än att försöka ignorera jobbet nu under de dagar jag är hemma... Typ: BINNGOOO *slår sig för öronen*
För är jag hemma för vård av sjukt barn, så är det ju just det jag ska göra och ägna min tid till. Såklart.

uuuuhhhhjjj.... tycker direkt att jag också mår illa..... Dock är det förhoppningsvis psykiskt...

Nåväl. Håller alla mina tummar att det var badvattnets fel...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida