onsdag 10 mars 2010

Underbara Bloggare

Alltså vad häftigt det är att läsa andras bloggar: shit vad många människor där ute som har intressanta saker att berätta. Jag kan bli heeelt uppslukad av att läsa om okända människors innersta tankar och funderingar. Om deras vardag, livskriser, sorger, glädjeämnen, känslor mm mm mm.....

Tänk vilken utveckling vi är i - och jag undrar hur långt vi kommit den dan lilla K är typ runt 18....dvs om ca 13 år.

Om jag tänker tillbaka 13 år från nu så var det nog när jag skaffade min första mobil ungefär. Den kunde jag ta emot sms med men inte skicka. Men jag var SÅÅÅÅÅ överlycklig och stolt! And by the way... så har jag fortfarande kvar samma nummer... :-)

Om ytterligare 13 år.... Ja du... jag kan inte ens tänka tanken på vart utvecklingen har tagit oss.....

Vad tror DU?

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida