onsdag 5 maj 2010

Att kommentera =)

Blir så glad när människor som kikar in här skriver kommentarer. Ska försöka tänka på det när jag själv läser bloggar och kommentera lite oftare.

Det är rätt så märkligt med bloggar egentligen... Jag skriver om saker som är både stora och små i mitt liv, och jag ser antalet unika besökare varje dag. Men jag har ingen aning om vilka det är som hälsar på här. Jag kanske möter människor dagligen som vet vad jag skrev igår, men jag har ingen koll på att just DEN personen vet...

Samtidigt så är väl det här en del av charmen med bloggar. Valet att ej vara anonym ligger hos varje bloggare, likväl som valet att vara anonym läsare också är ett val.

Nåväl.
Det här var svammel på högsta nivå.

Bör nog sova tror jag... =)

Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan 6 maj 2010 kl. 19:59 , Blogger Matilda sa...

Precis så känner jag oxå om bloggandet =)

Jag har lagt din blogg till en av mina favoriter, så då vet du en läsare iaf! Lycka till med husbygget!
Kram

 
Klockan 15 maj 2010 kl. 21:06 , Blogger mobykulla sa...

Matilda.
Jag är jätteglad att jag finns med bland dina favoriter - tack för det!!
Och jag är ju in på din blogg också, nästan dagligen.
Tycker det du skriver är jätteviktigt.
Hoppas du fortsätter så.
Tror du gör skillnad....

Kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida