tisdag 19 oktober 2010

Kök Beslut Kök Beslut

Håller på och planerar köket.
Huvudet snurrar av ugnar, stommar och skåpluckor.
Önskar IKEA hade ett rum som man fick hyra, där alla stommar fanns på hjul så man kunde möblera precis efter hur köket ser ut hemma.
Och en inredare till hjälp som ställer alla frågor som nu måste komma upp av sig själv:
Brödrosten, var fan ska vi ha brödrosten!
Och Micron. DEN vill jag ju inte ha framme!
Och min assistent, som jag ju knappt använder idag... DEN MÅSTE få en plats i köket för annars kommer jag då ALDRIG använda den.
Och vart vill jag ha plastfolien? Plastbyttor? Kryddor?
Och vinstället?
Och vinglasen?
Och kaffekopparna?
Diskhanddukar?
Vaser, tillbringare och karotter?
OJOJOJOJ
Som sagt.... det bara snurrar....

Men nu tror jag att jag kommit fram till en ok lösning.
Behöver dock finslipas tillsammans med IKEA-folk.
Men när?
Jaja... det återstår att se....
Som det ser ut just nu så är det ingen brådska.
Tyvärr.

Bland spånskivor och i ett hus utan värme vill jag INTE bo.
Så det blir vackert att stanna i 30 kvm huset en stund till......

AAAAHHHHHHRRRRRRGGGGGGGHHHHHHH:

VILL JU FLYTTA IN NUUUUU NUUUUU NUUUUUUU

*suck*

Men .... den som väntar på nåt gott.....
(jävla klyscha...)


I morgon kommer min lilla skrutta.
Längtar som bara den!!!!


Frid

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 19 oktober 2010 kl. 09:00 , Blogger Marie sa...

Kommer ihåg den där paniken med köket och avundas dig inte! Men mitt är klart och nu NJUTER jag varje dag av att ha ett fungerande kök.
Nu ska vi bara(!) inreda badrum och tvättstuga så att det funkar lika bra...
Håller fullständigt med om att den jävla klyschan kan de slänga i väggen!
Kram på dig, kölla!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida