onsdag 14 september 2011

Sjuk & Sjuk

Känt mig krasslig i typ 2 veckor, men aldrig sådär så det bryter ut.... Vet ni vad jag menar?
Och sen i måndags när jag kommer hem, möts jag av en ledsen tjej som har både feber och ont i huvudet.
Och då, då på något sätt tycker min kropp också att det är dags att släppa fram förkylningen.
Vilket resulterar i att jag under 2 dagar, förmodligen varit mer sjuk än lilla K.....
Så.... har jag vilat nu då?
Och är frisk och kry och känner mig redo för jobb i morgon nu när lilla K ju är ok?

Nej, tyvärr.
Det blir inte så mycket vila när man är hemma med sjukt barn..........

Hostan håller i sig och huvudet är tungt. Har ont i korsryggen och vill bara vila......
Så just nu känns det som om jag behöver stanna hemma längre - för MIN skull.
Får väl känna efter hur det känns i morgon när klockan ringer.

Dax för sängen.

Frid.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida