lördag 1 oktober 2011

Jag har det bra.

Är ensam hemma.
Jag tycker det är jätteskönt.
Ser på reprisen på idol och läser bloggar.

Jag börjar gråta.
Är så sorgliga bloggar med skitsjukdomar, död och kamp.

Jag har det bra.
Så in i helvete bra.
Är lyckligt lottad som har det jag har i mitt liv.

Så jag säger tack.
Tack till de människor som skriver om sina livsöden i bloggar som jag kan läsa.
Som ger mig den käftsmäll som jag kan behöva för att påminnas om det fina liv jag har.

Min närmsta familj som alltid finns för oss.
Mina vänner.
Mina släktingar.
Jobb.
Hus.
En fungerande och frisk kropp.
En fantastisk sambo.
Och det bästa av allt: en fin fin fin liten flicka som är det bästa som hänt mig.

Jag har det bra.
På riktigt.


Kram.

1 kommentarer:

Klockan 3 oktober 2011 kl. 09:50 , Anonymous Kicki sa...

Underbart och härligt! Jag är GLAD för din skull!

Kärlek!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida