lördag 12 november 2011

Trolleritrollera

Järnet till Örebro efter jobbet - dax att uppleva Tobias födelsedagspresent som han fick av mej.

Vi kollade på denna man igår:







Jättebra show med blir så sur över att jag inte fattar hur det går till!!!!!

Sen typ 50 meter till hotellet, trött som få- somnade över denna:




Tydligen ett jäkla liv utanför hotellet men vad gör det när jag har med mig mina trogna följeslagare:





Vaknade 08.20 i morse med ont i ryggen och vi skrattade åt våra krämpor..... Och plötsligt stack set som en kniv i nacken. Jag försökte vrida på huvudet men bara skrek av smärta.
NACKSPÄRR!!!!!

Ont och stel hela frukosten som dessutom besöktes av ALLA? Hotellgäster samtidigt så ALLT typ var slut.......... Åh vilken njutbar stund!!!!!!! NOT!!

Nu tagit en tokvarm dusch och hoppas det blir bättre.

Blir lite strosning på stan sen en sväng (?!) till Marieberg. Hem efter det!

Ha en go dag! Det ska jag ha!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida