tisdag 10 januari 2012

Drygt...

V 13......
Ingen viktuppgång.....än...skönt...

Men alltså detta illamående!!!!!
Vet att jag inte "ska" klaga - är ju tecken på att något finns där...... Men shit pommfritt så tärande det är!!!!!!
Äter jag inget, blir jag tokillamående och hulkar. Ibland spyr jag.
Är hungrig men vill inte ha något att äta.
Är ganska ok med fil, men det skapar oftast ett värre illamående efter ett tag....
Ställs mat framför mig, så äter jag oftast. Men jag kan inte laga mat om det luktar för mycket.....

Ja det är märkligt hur kroppen reagerar ....

Sov så gott..



1 kommentarer:

Klockan 11 januari 2012 kl. 14:38 , Blogger Livet på Lövberga sa...

Illamående...blä!! Själv i vecka 25 och jag verkar få dras med det! MEN för mig fanns en lösning!! Då jag är ensam 14 dagar åt gången då sambon är på jobb, så funkar det dåligt att vara illamående och samtidigt ta hand om en pigg liten dam på 16 månader. Och lösningen heter för mig Lergigan. Fick det utskrivet av läkaren på MVC. Vet att det inte fungerar för alla, men snabb frukost då jag vaknar och en tablett och då är dagen räddad. Kan kanske vara ett alternativ om du tycket det blir alltför illa?? Annars håller jag tummarna för att det snart går över för dig! Ha det gott, kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida