torsdag 5 januari 2012

Håll tummarna för oss!

"Baksmälla" dygnet runt.
Trött like hell.
Ingen ork,
ingen energi.....
JAG ÄR SÅ GLAD!!

12 fullgångna veckor idag.
Beräknad ankomst: 19 Juli, dvs torsdag på dansveckan... :-)

Är fortfarande skeptisk och orolig,
har ju de 2 missfallen i bagaget och flera månader efter det när det inte "tagit sig"......
Dock hör ju en del av oron till "det vanliga" och är något de flesta upplever.
Än är det många många veckor kvar och mycket som kan hända....
Men vi är så otroligt glada att vi kommit hit där vi är idag.
Vi har passerat den där elfte veckan när första missfallet inträffade.
Och vi har nu passerat de första 12 veckorna.

Hittills har jag gått ner i vikt.
Är inte sugen på någonting.
Vill helst inte äta.
Inte ens vatten är gott.
I morse spydde jag.
Med Klara mådde jag dåligt till vecka 16.
Och går det här bara vägen, så är jag beredd att må dåligt så länge det krävs......

Nu är det dags att äta lite -annars kommer jag spy igen, och det undviker jag gärna.
Men vad tusan ska jag äta?
Vill ju inte ha något....
Får bli en tallrik med A-fil och havrekuddar.

Hoppas ni har en bra dag!

Frid!

13 kommentarer:

Klockan 5 januari 2012 kl. 13:14 , Blogger Marie sa...

Jiiiihhhhoooo!!! Och där blev genast den här lunchrasten sååå mycket roligare!!! STORT Grattis till er!!! Klart att det går vägen denna gång!! ❤ KRAM

 
Klockan 5 januari 2012 kl. 14:46 , Blogger äppelblomman sa...

Meeen guud va roligt!!! Ett stort grattis till er! Va glad jag är för eran skull!! Nu håller vi alla tummarna!! Att må så där dåligt är ett bra tecken!;)
Kram K

 
Klockan 5 januari 2012 kl. 16:51 , Blogger Matilda sa...

Wiihooo! Stort GRATTIS! Håller tummarna o. så hoppas jag att aptiten blir lite bättre så illamåendet kan avta.
KRAM

 
Klockan 5 januari 2012 kl. 17:50 , Blogger Tigrinnan sa...

<3 *andas ut lite*

 
Klockan 6 januari 2012 kl. 15:11 , Blogger Unknown sa...

önskar er lycka och välgång. Håller tummarna :-)

 
Klockan 6 januari 2012 kl. 22:21 , Blogger Livet på Lövberga sa...

JÄTTEGRATTIS!! Vad roligt!! Stor kram till dig/er!!!!

 
Klockan 6 januari 2012 kl. 23:02 , Anonymous Kicki sa...

STORT GRATTIS! Så roligt, Freddy!

Härliga nyheter!

STOR KRAM!
Kicki

 
Klockan 7 januari 2012 kl. 10:36 , Blogger Johanna sa...

Åh stort grattis till er! Håller tummarna för er =)

 
Klockan 7 januari 2012 kl. 13:12 , Blogger P@rtyplupp sa...

Oj så GLAD JAG BLIR!!! Grattis grattis grattis!!!! Det var verkligen kul att höra!!! Jag håller tummarna för er <3
puss å kram /Bea

 
Klockan 9 januari 2012 kl. 08:59 , Anonymous Titti sa...

MEN SÅ ROLIGT!!! Åååååå!!! Håller Alla tummar!!! Kram

 
Klockan 12 januari 2012 kl. 08:20 , Blogger sussie sa...

Åh vad glad jag blir för eran skull. Klart att det går vägen den här gången. Håller alla tummar och tår för er.. (hälsa pigan att jag saknar henne) Kram

 
Klockan 16 januari 2012 kl. 12:40 , Anonymous Ika sa...

Så roligt, Grattis!!! Lycka till!

 
Klockan 18 januari 2012 kl. 09:31 , Anonymous Helene sa...

GRATTIS!! Jätteroligt för er! Tänkte på er igår när jag körde förbi! Håller alla tummar jag kan!

//KRAM Helene

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida