fredag 16 november 2012

Bedrövligt!!!!

Kolla här:



Bekvämt, javisst, men va faaaaaan!!! Såhär FÅR jag inte se ut om jag ska må bra - ÄVEN om jag "bara går hemma hela dagarna..."
Dessutom: "stackars" Tobias :-/
Och jag veeeeeet: det är insidan som räknas, bla bla bla..... Men ärligt, jag tror att båda parter mår lite bättre och känner sig lite kärare om man även ser till att se skaplig ut ibland......

SÅ:

Vi tar det här kortet i stället:



Vet ni hur lång tid det är emellan dessa kort?

Inte?

Inte ens en gissning?

Ok.

Det är 9(nio) minuter......(ja jag tog tid och stressade inte)
Smink, hårspray, kläder och tandborstning.

Så.

Note to myself:

9 minuter är det värt för att känna mig fräschare, snyggare och smalare och faktiskt även redo att möta ev besök utan att känna mig som ett ras....

Dessutom är kläderna lika bekväma: mjuka tights, mjuk kjol, mjuk tröja.

OCH kläderna funkade även för en promenad:




Nu är det em och frågan är hur det har gått med handdukarna?

Tja..... De ligger lika "fint ihopvikta" i högarna fortfarande......

Nåväl.
Än finns timmar kvar på dygnet:-)


Frid

1 kommentarer:

Klockan 17 november 2012 kl. 01:59 , Anonymous Ulrika sa...

Tack! Precis vad jag behövde se just nu. Nio minuter dessutom.. kanske tar 19 minuter för mig då (det går inte fort serru), men det är ändå bara några minuter för att känna sig så mycket bättre.
Upplyftande minsann :)
Kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida