lördag 17 november 2012

Bilder.

Lchf snickers.
Gjorda på 86% choklad så de är väldigt mäktiga! Säkert godare att ha 70% ig choklad men litar inte på mig själv så pass att jag vågar använda det. Jag vet aldrig vad som triggar så jag faller. Tyvärr.
Men än så länge har det gått bra :-)





Perfekt att ta EN bit till kaffetåren.




Idag fyller finaste Elton 4 månader.
Vart tusan tar tiden vägen?
Fattar inget.......
Som tur är njuter jag varje dag av honom och att vara hemma.
Det gör så gott i mitt hjärta.






Vår lilla lilla bäbis SITTER i vagnen.......men....va??




Så vi sittränar i den uppblåsbara ringen inne också.
Men det är svårt ännu:
Än slank han hit.... och än slank han dit........:-)




Och här är Elton med morbror Samuel.
Myyyyys!!!!





Och här är hon.
Min 7-åring.
Fina fina Klara.
Älskar dig så........




Hon skulle kunna bli en hockeytjej - till hennes mammas- och bonuspappas förtjusning....
Men just nu passar inte träningstiderna så vi får avvakta till ett annat år.
Och åka på helgernas allmänna åkning istället.




Och sen ett litet tips.....:
Den Ryska yoghurten.
17% fett.
Suuupergod precis som den är.
Eller med lite bär.
MUMS!




Men nu äré natta!

Kram till er som läser.

Frid.




3 kommentarer:

Klockan 17 november 2012 kl. 02:00 , Anonymous Ulrika sa...

Härliga bilder :)

 
Klockan 17 november 2012 kl. 10:46 , Blogger Marie sa...

Fiina Bilder <3 Har du receptet på snickersen? =)

 
Klockan 17 november 2012 kl. 12:06 , Blogger mobykulla sa...

Tack. Och Marie - jag ska fixa ett recept :-)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida