tisdag 29 januari 2013

Mina kärlekar <3

Klockan är sent, alldeles för sent.
Har letat och läst på om barnvagnar.
Jag tycker det är kul plus att en vagn gick sönder idag så vi behöver en ny.
Tiden gick så fort.
Kände lite oro och bannade mig själv att klockan blivit så mycket.....
Passerar dotterns rum, måste kolla så hon andas..... Och finaste tjejen ligger där, lite huller om buller och mitt hjärta tar ett skutt: blir alldeles varm av kärlek!
Smyger in till sovrummet och ser bästaste Elton i spjälsängen. Vår efterlängtade bäbis i pyjamas alldeles varm och go. Vill ta upp och hålla honom nära....
Jag kryper ner bredvid sambon. Han, som fått mig på rätt köl, som fått mig att börja våga tro att jag är värd att bli älskad. Är så glad att han finns i mitt liv!

Klockan är snart 02.30.
Jag kommer somna med mitt hjärta fyllt av kärlek!
Och ett leende på läpparna.
Är tacksam.
Är lycklig.
Är glad.

Sov så gott!
Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida