onsdag 20 februari 2013

Mamma till två

Så många år som jag längtat efter att kunna vara med på Klaras aktiviteter i skolan. Att visa henne att det hon gör är viktigt och att jag är intresserad.
Nu kan jag det.
Men vet ni - jag har ju en till att ta hänsyn till!!
Idag är det skidåkning: Lillmons vasalopp + att de får åka skridskor när de åkt skidor klart (MYCKET packning!!).
Och hon vill ju såklart att jag ska komma.
Och så var/är planen.
Men jag sa kl 10......och nu är kl 09,58 och Elton sover och har inte ätit än.
Hoppsan.
Dessutom är han förkyld med rinnig näsa och rossel i halsen och hosta.
Egentligen borde vi stanna hemma....
Men oh detta samvete!!
Vill ju åka till skidstadion också!

Kanske ska väcka lilleman (svider i mitt mammahjärta), och snabbmata honom, och hoppas hon inte har så stor koll på klockan just idag......

Japp så får det bli!
AGERA!!

Frid

1 kommentarer:

Klockan 2 mars 2013 kl. 14:40 , Anonymous Anonym sa...

Greetings, There's no doubt that your site might be having browser compatibility issues. Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine but when opening in I.E., it's got some overlapping issues.
I just wanted to give you a quick heads up! Aside
from that, great blog!

Feel free to visit my web page :: lo carb foods
Also see my web site - no carb recipes

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida