lördag 7 september 2013

Besviken

Alltså jag är så jädrans besviken på mig själv att jag inte skriver på bloggen!
Hur tusan gör man för att få tummen ur och GÖRA det???
Vet ju hur jag tycker om att gå tillbaka och se det hela som en dagbok.
Tänker ju också att det är ett bra sätt att skriva om livet för våra barn.
Men jag har alltid varit så.
Påbörjat 31684321 dagböcker eller nåt.
Men aldrig fortsatt.
Vad är det för "fel" på mig?
Varför kan inte jag som så många andra?
Va?
Trots att telefonerna gör det enkelt att publicera några rader så....nej det går tamej tusan inte...
*suck*

Ge mig tips snälla.
Hur gör ni som uppdaterar varje dag eller några gånger per vecka?
Hur "lyckas" ni få iväg inlägg?
Jag VILL ju!!!!!

/F

2 kommentarer:

Klockan 8 september 2013 kl. 08:19 , Blogger Tigrinnan sa...

Du lägger nog ribban för högt. Som du skriver "ett bra sätt att skriva om livet för våra barn". Varför? Skriv för dej istället. Om tramsiga småsaker eller om allvarliga stora saker. Så tänker jag i alla fall. Och skulle det sen vara att mina barn i framtiden vill läsa, tror jag de uppskattar det.
kram! :)

 
Klockan 9 september 2013 kl. 00:11 , Blogger mobykulla sa...

Ja Tigrinnan - du har nog rätt.
Tyvärr så känner jag igen det där med att lägga ribban för högt på fler ställen i mitt liv... :-/
Men jag ska göra mitt bästa för att försöka skriva lite "enklare" inlägg om typ allt och inget.
Och som du säger: det kommer ju barnen uppskatta minst lika mycket som djupa allvarliga saker.....

Kram till dig!
/// F

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida