tisdag 3 december 2013

Att ha det gott. ...

Thailand. 
Jag har flera gånger sen vi bokade resan i februari undrat om vi gjort rätt som åker så långt med små barn.
Just under flygningen så hade jag verkligen mina tvivel. ...
Men nu....
*suck* - jösses så bra vi har det!!!

Solen skiner hittills varje fm. Regn fre, lö, sön em/kväll, inget regn på hela dagen idag.
Fint hotell, kanonbra rum, stort poolområde - men jag stör mig fortfarande sjukt mycket på att inte poolerna är turkosa!!!!!
Havet däremot, är både blått, turkost och grönt med skön sand och fin botten.
Jag badar dagligen utan att ens tycka det är det minsta kallt.... och då är det verkligen varmt innan det händer!

Maten är toppen! Favoritmaten hittills är nog Fried rice with chicken eller Springrolls. Detta kostar ca 100 Bath vilket är  ca 23 skr. Men givetvis finns mycket annat som är gott och som kostar mer.

På planet träffade Klara 2 kompisar: Pontus och Charlie. Vi har hängt med den familjen hela tiden och vi har det jättetrevligt tillsammans!

Nu är kl 23.30 dag 4 och det är dags att sova.

Kram och god natt.

Frid!

1 kommentarer:

Klockan 3 december 2013 kl. 21:24 , Blogger Marie sa...

Låter underbart!! Njuuuuuut!!! ❤️

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida