tisdag 21 februari 2012

Gnäll.

Är så fruktansvärt trött på att må illa.
För att inte spy måste jag äta.
Men jag vill inte äta någonting.
Det enda jag kan känna för att stoppa i mig, är kalla mjölkprodukter och frukt.
Och dessa saker brukar oftast resultera i att jag mår ännu mer illa......

Dessutom är jag sjuk.
Lätt feber och tokhosta -speciellt på nätterna.
Och här hemma är det dammigt, skräpigt och grejer ÖVERALLT.
Är så jävla trött på det också.
Längtar tills skrubbar, rum, garderober och hallen är färdiga.
Då äntligen kan var sak få sin plats.
Då är det iallafall lättare att hålla ordning....
Och förhoppningsvis är orken större då....

Nähä.
Nu var det väl färdiggnällt för idag.
Fint väder har vi iaf.
Och det är ljusare på morgonen och kvällen.
Det gillas MYCKET!
Sen är det tisdag så min skrutta kommer till oss idag.
Det gör gott i ett mammahjärta.

4 kommentarer:

Klockan 21 februari 2012 kl. 11:12 , Blogger äppelblomman sa...

Uscha va jobbigt att må så där... Men jag vet att det finns piller som man kan få för dessa hemska illamåendet. Kolla upp det!
Och skit i hur de ser ut, konsentrera dej nu bara på dej själv!
Kram i massor K

 
Klockan 22 februari 2012 kl. 11:36 , Anonymous Bloggminglet 2012 sa...

Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

 
Klockan 22 februari 2012 kl. 20:49 , Blogger Livet på Lövberga sa...

Testa Lergigan Comp. Att slippa illamåendet är guld värt!!

 
Klockan 23 februari 2012 kl. 20:54 , Blogger mobykulla sa...

Jag har gjort som du sa i ett tidigare inlägg Ulli: I går morse ringde jag mvc här i Malung och de fixade så jag fick Lergigan Comp utskrivet. Tog en tablett i morse och kände faktiskt inte just något illamående. Det är en befrielse att må ok!! Att jag väntat tills nu och inte gjorde något direkt efter ditt förra inlägg, var att jag ville passera v 16 eftersom det gick över då när jag var gravid med Klara. Men nu är jag i v 20 så nu får det räcka tycker jag!!! Tack så mycket för tipset iaf. Kramar!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida