tisdag 26 juni 2012

Vändning

Tänk att både med Klara och med denna graviditet, har jag varit in på vändning av barnet för det legat med rumpan ner.
50% av vändningsförsöken lyckas.
Båda mina har fungerat utan problem och den här gången gick det supersmidigt tycker jag!
Nu återstår det att se om den lill* ligger kvar eller vänder tillbaka, ska be barnmorskan kolla i slutet av denna vecka.

Och dagarna rullar på och egentligen skulle gjort min sista arbetsdag på fredag. Nu har jag dock "tappat" 1.5 dagar i och med ett Mora och ett Falunbesök, så det blir nog till att jobba någon dag till veckan också.... Trist men sant. Känner att jag verkligen behöver få vara ledig nu och förbereda mig på att barnet kommer.

Nu måste det bli sängen för min del.
Är skittrött!

Kram på er!



1 kommentarer:

Klockan 26 juni 2012 kl. 23:50 , Anonymous Ulrika sa...

Håller tummarna att liten ligger kvar!! Snart är det dags.... så spännande! Lycka till!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida