fredag 12 februari 2010

Ja...jo...jag också....

Har provat blogga förut, med resultatet att ännu en grej blev som ett krav.... att jag måste.... att jag borde......Synd eg, för jag tror att en blogg för min del kan vara jättebra då jag inom mig bär så många ord och tankar som bara väntar på att få komma ut.....Kanske kan bloggen även avlasta mina vänner med alla de ingående, dryga, överberättade funderingar jag har.....Ska försöka låta den vara ett forum för min egen del - inte något som skall tillfredsställa någon annan. Inte för att försöka vara mer intressant än nån annan... Inte låta besökarantalet skapa ett tvång att prestera..... För tro mig: den känslan finns på för många områden redan....Vill ni följa mig, så är ni välkomna.Vill ni INTE följa mig, så är ni välkomna iallafall =)

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida