tisdag 9 mars 2010

Sötsug och Viktväktarna

Under sjukt många år har jag klankat ner på mig själv för att jag ju haft "dålig karaktär" som inte fixat att gå ner i vikt med Viktväktarna ex.....

Nu är det så att jag är rätt så mycket av den typen som inte "tål" socker och kolhydrater då det skapar ett ohanterbart sug efter att äta mer....

Så...Tänk er då att jag inte fixar att äta socker.
Tänk er sen att jag varit Viktväktare....

Och sen läser ni HÄR om vad VV anser vara bra val för att gå ner i vikt....

Jag blir så ledsen...
Tänk så mycket stryk jag gett mig själv för att "alla andra" lyckades men inte jag.
NU, 15 år senare, har jag förklaringen.

15 år av självförakt och misslyckanden.

Och det värsta är att det fortfarande finns allt för många som fortfarande tror att de gör goda val direkt de väljer produkter från VV. Allt för många fixar det inte utan upplever att de misslyckats då de ej kan hantera suget som kommer som ett brev på posten - eller rättare sagt ett mail i mailboxen - för snabbt går det!

Jag hoppas att fler kommer inse vilket bedrövligt lurendrejeri det här är!!

FY SKÄMS VV!!!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida