onsdag 12 maj 2010

3 gladsaker =)..... och några bilder

1. Är glad för att jag är ledig 4 dagar i sträck - på hemmaplan. Att vara utomlands är gott som tusan, men det är ändå något speciellt att vara ledig utan att åka iväg någonstans. Hoppas kunna hämta igen lite sömn.... har ju en förmåga att lägga mig försent - och gå upp för tidigt.....

2. Har ÄNTLIGEN fixat en gungställning till lilla K. Har sagt det i flera år men har inte blivit av. Nu "annonserade" jag på facebook och fick napp: 200 spänn och jag slog till direkt! Dessutom blev jag av med en "loppiströja" till säljaren, så i rena pengar gav jag 180 - och blev av med ett plagg på köpet. Det är affärer när dom är som bäst!!

3. Har nu förstått innebörden av det minneskort som medföljde den mobil jag köpte för ett år sedan. Typiskt mig: har en massa saker i mitt hem som jag bara kan halvbra, och som istället skapar frustration. Ex min digitalkamera, videokameran, datorn, pulsklockor, mp3-spelare mm mm mm. Har aldrig tid att sätta mig in i alla funktioner - och så blir jag sur när jag inte kan .... Men nu, har jag fattat varför det även var med ett större minneskort till mobilen: den var en adapter för det lilla minneskortet i telefonen. Så nu kan jag alltså stoppa i mobilminnet direkt i datorn och på ett enkelt sätt ladda upp korten från telefonen och stoppa i lite musik i mobilen. I´m so happy!!!

Här är några av de 337 mobilbilderna som jag samlat på mig under 1 år:


En tomte som klättrar upp på balkongen på ett hotell i Peking, Kina.


Föreläsning i Stockholm om Mackmyra Whiskey=)


Min hand och en björnlov. Och ja - björnen är död...... :-/



Älskade gofisen med sin nya barnvagn som hon fick i 4-års present

Underbara Mobyn. Ja där vill jag leva - ja där vill jag dö.

När jag blev gravid, spelade jag fortfarande hockey. Och här är hon nu, det lilla pyret som jag var så rädd att skulle "gå sönder" på träningarna. På sig har hon tröjan hon fick av damlaget när hon föddes. Hon har såklart "mitt" spelarnummer 21 på ryggen. Dessutom är hon ju född den.. ja just det: 21:a......


Winnerbäck konsert i Leksand


Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida