onsdag 27 april 2011

Mjau =)

Vår honkatt är dryg.
Hon följer efter mig och jamar och stryker sig och går framför mina fötter så jag snubblar.
Ingen mat verkar duga och till slut orkar jag inte bry mig om henne.

Igår när jag satt och la upp bilder på Morris på bloggen, jamade hon ute i hallen så jag höll på å bli tokig. Jag kikade ut på henne där hon satt för jag tänkte om hon ville gå ut...... och märker att hon inte jamar överhuvudtaget.

Det är då jag inser att det är utanför dörren det jamar.

Morris.

Blev såååå glad!!

Han var superhungrig och åt nästan upp en STOR Mjauburk. Herregud... snacka om utsvulten...


Nu känns det lugnt i magen igen.



Frid!

Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan 27 april 2011 kl. 08:28 , Blogger Marie sa...

Men så gött!! =)

Kram på dig!

 
Klockan 27 april 2011 kl. 18:11 , Blogger Tigrinnan sa...

Tjohoo! :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida