tisdag 10 juli 2012

Snart så.... :-D

Verkligen nedräkning nu.
Men fattar det knappt.
Onsdag kväll
Torsdag kväll
Fredag kväll
Lördag kväll
Söndag kväll.....
Och sen måndag morgon/fm när snittet ska ske........
Får vi verkligen en liten bebis då?

Har så mycket tankar.
Orostankar.
Om det ena än det andra.....
Försöker lugna mig och tänka att blir det några problem så får vi ta det då.
Inte nu.
Inte älta.
Inte låta skräcken äta upp mig.
Lugn och fin......

Det är härligt när det rör på sig i magen.
Men magen är stoooor och jag känner mig verkligen otymplig.
Tycker nätterna är superjobbiga och blir glad när klockan är nog mycket för att gå upp.
Har svårt att ligga skönt och mina händer somnar flera gånger varje natt och jag vaknar av att jag har skitont!
Karpaltunnelsyndrom sägs det att det är och det gör att jag inte heller kan hålla i besticken förräns händerna domnar bort.
Händerna och fötterna är svullna - får inte på mig ett par vanliga Crocs såhär på kvällskvisten...och förlovningsringen har jag inte kunnat haft på någon månad.
Dessutom så måste vi plocka och städa och dona här hemma:
- vi ska ju hyra ut huset på dansveckan!!
Såhär i efterhand så.... kanske det inte var det smartaste.
Men när vi fick förfrågan om det så var jag bara i v 15 eller nåt och vågade inte tro att det skulle gå vägen den här gången heller.
Därför tackade vi ja och nu har vi fullt upp att få till huset innan vi åker på BB.
När vi kommer "hem" därifrån så har vi gäster i huset men vi löser det som så att vi bor i min mammas hus när de ändå bor vid sjön.
Så det löser sig!
OCH det är goa pengar för oss som går direkt till hus- eller barngrejer.

Längtar nu till liten bebis.
Och längtar tills söndag v 29 när vi åter får flytta in i vårt hus.
Som då är städat och ihopplockat och belöningen av allt slit vi håller på med nu kommer.
Då ska vi försöka bara fokusera på bebisen och Klara förstås.
Och på varandra.

Stor kram!


/// F


1 kommentarer:

Klockan 11 juli 2012 kl. 05:53 , Blogger Tigrinnan sa...

Det kommer gå bra!
Kram <3 <3 <3

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida