måndag 20 augusti 2012

Hon & Han

HON

Fyller 7 år på tisdag.
Har haft kalas idag....
Disco.
I morgon börjar hon skolan.
1:a klass.
Overkligt....
Min lilla tjej.
Så stor.....
Och så underbar!
I 7 år hittills har hon förgyllt mitt liv.
Herregud vad jag älskar henne!!!!!!!!!!!!!


Bästa Klara vid stranden  på Orsa camping



Tränat på inlines inomhus sen i julas.... Men nu  har hon fått skydd så nu bär det av ut på asfalterade ytor!


Här på hennes 7-års present från morfar, Ingela, moster och morbror Samuel



HAN

Blir 5 veckor i morgon
Han växer och blir stadigare varje dag.
Blicken fokuserar och det gula i ögonen har försvunnit.
Ev har det första leendet letat sig fram....
Hittills har vår tid tillsammans varit magisk.
Jag har njutit varje stund.
Är så glad att vi får vara hemma en tid framöver.
Han och jag....
Mitt hjärta svämmar över av kärlek till detta lilla knyte....

Elton, 1 timme gammal



Vår bäbis


...med världens mest perfekt rundade huvud - ever! ;-)


Såååå mycket kärlek! 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida