onsdag 19 september 2012

Saknar Elton.....

Bra dag.
Dålig em/kväll.
Har för mycket jag måste uträtta.
Det stressar mig och gör mig på skitdåligt humör.
Ammar och är stressad.
Lägger honom ifrån mig och vill att han ska vara tyst och sova.
Det gör mig ledsen...
Det är ju inte så jag vill att vår tid tillsammans ska vara.....
Det ska ju vara jag och han med mys och gos.
Långa promenader och "ta-tillvara-på-tiden-det-går-så-fort-dagar"
*suck*
Idag känns det knappt som vi träffat varandra...
Saknar hans blick och hans leende.
Saknar hans närhet och den kärlek han får mig att känna....

I morgon ska bli en bättre dag.
En dag tillsammans.
Jag och han.



1 kommentarer:

Klockan 22 september 2012 kl. 09:16 , Blogger Kryck sa...

Det hjälper föga men du är inte ensam om att känna så
Det finns sånna stunder , huvudsak är att de inte tar över
Bättre att må bra för de härliga stunderna då de ger positiv energi
(lätt att säga, jag vet)
kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida