tisdag 20 november 2012

Frukost på golvet!

Det här ska vi göra om!
Det var mysigt!
Och varmt och skönt framför brasan.



Svårare också att "jag ska bara", för det tar emot att ta sig upp från golvet hela tiden;-)
Efter att ha bytt blöja sover han nu och jag sitter kvar och kan börja bläddra i tidningarna medan Jihde & Tilde pratar i bakgrunden...




Men snart blir det rusch! Får ta mina 9 minuter och snygga till mig lite, för vi ska på föräldraträff med massagegruppen kl 10 (shit - det är ju snart!!)

För övrigt är jag glad att jag kapitulerade i min jakt på en hoppgunga Jumperoo från Fisher Price. Har letat i snart 1 månad och har hittat sånna begagnade för allt mellan 400:- till 1300:-. Min gräns kände jag var 700:- och därför har jag struntat i den som fanns i Dalarna för 1000:-. Det har dessutom inte varit så bråttom då de rek den från 5-6 månader. MEN!! Igår på föräldraträffen med "gravidgruppen", så fick Elton prova en och shit va kul han tyckte att det var! Priset var sänkt till 900:- och jag "gav mig" i min nitiska jakt. Nu återstår det bara att få hem den men det verkar som det löser sig.
GLAD!





Ha en fin dag!!
/// F

1 kommentarer:

Klockan 20 november 2012 kl. 18:40 , Blogger Tigrinnan sa...

Är så glad att du börjat blogga ordentligt igen :)
Känns verkligen som att du skriver utan prestationsångest.
I like!
Kram!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida