tisdag 18 mars 2014

Som det ska va....



Ok, skittråkigt bild men....
Det är såhär jag vill ha det:

Järpar gjorda av älgfärs från Lylaget. Innehåller bla ekologisk gul lök och ekologisk grädde och ekologiska ägg. Stekta i svenskt smör (dock ej ekologiskt denna gång).
Pressad ekologisk potatis.
Hemgjord lingonsylt.
Ekologisk inlagd gurka.
Ekologiska rivna morötter.
Ekologisk majs.
Sås gjord på bla ekologisk buljong och ekologisk grädde.

Mitt samvete mår gott. 
Klumpen i magen över kemikalier, miljö och djur som plågas,  får vila en stund....


Dessutom så var det j-ligt gott!!!


Frid!

:-D


2 kommentarer:

Klockan 21 mars 2014 kl. 13:56 , Blogger Marie sa...

ååå så gott!! Nu blev jag hungrig, tur jag med har älgfärs i frysen från Lylaget =)
Kraamis

 
Klockan 21 mars 2014 kl. 13:56 , Blogger Marie sa...

ååå så gott!! Nu blev jag hungrig, tur jag med har älgfärs i frysen från Lylaget =)
Kraamis

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida