måndag 28 februari 2011

Är så förbannat:

NÖJD!!!!!

Ätit LCHF sen i torsdag och det går bra = inget sug och ingen hunger. Och GOTT!!

Tränat Latinodans och ikväll Funktionell träning. Båda passen passar utmärkt för mig!


Och det är lustigt när man lyfter blicken lite så ser man plötsligt att dom där "smala och vältränade" jag nämnde i ett tidigare inlägg, är i kraftig minoritet. Det finns verkligen alla sorters kroppar och vikter på träningen. Och det är skönt!!

I morgon blir det ägg med majjo till frukost och ev grillad kyckling med lite paprika/grönsallad till lunch.
Mellis behövs sällan men vill jag, så tar jag mig en kaffe med grädde i.
Eller nötter.
Kvällsmålet är inte bestämt än men kan bli ex stekt lax med en god kall sås och broccoli eller grönsallad till.

Tilläggas skall dock att jag inte helt undvikit socker (kolhydrater) denna gång. Och jag vet att det kan ställa till ett h-e för mig. Ibland räcker det med en ytterst liten smakbit av något jag inte bör äta - och vips så kan jag vara fast i träsket i flera månader......
Men jag ville göra någonting.
Och jag valde att gå en enklare väg - som jag redan kan.
Helst behöver jag för en tid äta NOLL kolhydrater - men det kräver lite mer planering så det får vänta.
Hoppas bara jag fixar det här nu så det inte blir nåt tok igen.......

Just ja. Så var det det där med sömnen också ja.
Hmm...

Får väl säga godnatt nu då!

Förresten: sa jag att jag är
NÖJD?


Frid

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 2 mars 2011 kl. 20:43 , Blogger Marie sa...

Härligt att du är NÖJD!! =)

KRAM på dig! Och så har du något att hämta i min blogg! ♥

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida