söndag 16 maj 2010

OFF

Bakisdag idag..... eller... näh....- jag drack ju inget igår!!
Men anar väl att en natt med demoner och dålig sömn sätter sina spår....
Irritationen och tröttheten slår undan benen på mig.
Har inte uträttat något av värde idag - förutom mat och äppelpajen som jag och lilla K gjorde tillsammans. Men det var allt jag förmådde mig, resten av dagen har bara varit... DRYG.
Och det mest jobbiga tror jag nog är att jag inte GJORT något. Alla planer om sortering av grejer vid huset, uppmärkning av ytterligare loppisprylar och framförallt värdefull tid med lilla K. Men inget har jag gjort. En heeeel söndag åt fanders.

Nåväl. Grejerna vid huset finns väl kvar.
Och lilla K ska vara här hela veckan.
Så det jag inte gjorde idag, får jag göra i morgon...
Tur att man får fler chanser här i livet =)

Och i morgon är det jobb igen.
Motivationen är på topp..... NOT.
Tyvärr är den borta, kanske har jag sålt den på loppisen?
Inte bra i så fall - because I NEED IT!!!!
Please bring it back to me!!!!!
Men allt blir bättre bara jag är på plats.
Nya friska tag med månadsprognoser, kostdataprogram, personalfrågor, egenkontroll, upphandling, möten....
MÖTEN!! Just ja - kom på att jag ska på Kostchefsträff i Falun på onsdag och träffa Camilla Sparring som startat matupproret. Ska bli grymt intressant.

Nä nu tycker jag duschen och sängen skriker efter mig. Typ 2-3 timmar tidigare än vanligt.....

zzzzzzzzov gott.

Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan 16 maj 2010 kl. 22:14 , Blogger Tigrinnan sa...

*skickar kärlek och energi*

 
Klockan 17 maj 2010 kl. 22:35 , Blogger http://limbergivitavillan.blogspot.com/ sa...

Tjena Fredrika =)
Ja visst e de kul med bloggar man får mycket inspiration och idéer att läsa och kolla in hur andra har det. Rena avkopplingen att sätta sig en stund på kvällen.
Vilket fint hus ni kommer att få till sen Riktigt fint.
Å grattis till förlovningen verkligen kul, grattis till er båda.
Kom in å hälsa på om du har vägarna förbi =)

Kram på dej

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida