onsdag 28 juli 2010

"Precis som du är...."

Hörde en så bra låt på nyhetsmorgon i morse - och vill dela med mig den till er....

Budskapet är viktigt, sångaren är kanon - och hela låten biter sig fast i huvudet.

Här är texten:

All reklam, alla bilder som får oss att tro
Att måste ändra sig.
En tydlig bild, ett idiotiskt ideal,
Snälla ta inte åt dej

Du är det vackraste jag vet
Du är underbar precis som du är
Du det är ingen hemlighet
Jag vill ha dej precis som du är

Lova mig att du alltid ser förbi
Vad dom vill att du ska se
Stå emot, låt dom inte sänka dej
Snälla sluta aldrig le

Du är det vackraste jag vet
Du är underbar precis som du är
Du det är ingen hemlighet
Jag vill ha dej precis om du är

Låt ingen någonsin ändra dej
Du duger som du är
Du är mycket bättre, mycket bättre än dom där
Precis som du är

Du är det vackraste jag vet
Du är underbar precis som du är
Du lova ändra ingenting
Jag vill ha dig precis som du är
Precis som du är
Artisten är Magnus Weiderskog och låten kan du lyssna på här.
Frid

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida