onsdag 19 januari 2011

En dröm.....

Det känns så rätt.
Jag blir heeeelt uppjagad och tänder på alla fyra....

Det handlar om LCHF.
Det handlar om sockerberoende.
Det handlar om de förbannade kostråden som vi levt med under vår uppväxt som bara skapat ångest och övervikt och en massa sjukdomar....

Det handlar om att jag har en miljard böcker.
Om att jag är utbildad Kostrådgivare i LCHF.
Om att jag är på gång att starta kurs i detta.
Har så mycket info jag vill förmedla till andra.
Folk som är intresserade - och kanske även eller främst till dem som är skeptiska.
Finns såååååå många som kan bli hjälpta med ex magproblem, trötthet, övervikt, diabetes, artros.....

Håller på och startar företag.....
Har reggat en domänadress....

Inväntar lite mer kraft för att starta upp.
Inväntar ett större "kontor" så att jag åtminstone kan lägga ett A4-block bredvid mig på skrivbordet.
Inväntar ett riktigt kök med ugn, hällar och kylskåp.
Inväntar att själv äta som jag vet att jag mår bra av.

Ser framåt och drömmer mig bort.
Snart kanske den här drömmen förverkligas....

Snart.......



Frid

Etiketter:

4 kommentarer:

Klockan 20 januari 2011 kl. 09:30 , Blogger Marie sa...

Eftersom jag är den dära skeptiska(eller jag förstår inte riktigt) så är jag den första att anmäla mig, när drar vi igång?!;-)
Som jag vet att jag sagt förut, du skulle kunna sälja på mig vad som helst, vet att det du "säljer" är bra grejer. Så varför inte detta också kanske...men som sagt jag e mycket skeptisk! Jag vill lära mig och försöka förstå!! (men HUR ska JAG kunna leva utan joläppel??)

Tusen tack för de värdefulla tips på tvättmaskinen som du delade med dig på min blogg! =)
KRAM på dig!

 
Klockan 20 januari 2011 kl. 16:16 , Blogger äppelblomman sa...

Tack Freddy för att du delar med dig, just nu är de helt upp o ner i mitt huvud men då är det ju bra att du finns så¨att du kan förklara allt detta för oss/mej!!

Tack snälla för din kommentar på min blogg! Jag suger åt mej av allt jag får höra, jag lovar!!
Hoppas att ditt kök snart står klart!!
Kramar K

 
Klockan 21 januari 2011 kl. 01:27 , Anonymous Anna sa...

JAG vill lära mig om sockerberoende mm. Du är skitduktig på bra mat Freddy. Jag skriver gärna upp mig på kursen.

Hoppas husbygget går bra!! Snart står det inte på :)

/ Anna H

 
Klockan 21 januari 2011 kl. 08:25 , Blogger Småländskan sa...

Tittar in här :) Hoppas allt går bra med din dröm!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida