fredag 15 april 2011

3 blogawards....

.... har jag fått...

som jag varken tackat för eller gjort något åt.

Jag skäms för det.
Och vet inte hur jag ska hantera det när det gått en tid....

Nåväl.

Det är som så att jag har fullt upp med att få tiden att räcka till att skriva vanliga inlägg.

Och när jag då får en blogaward så känner jag mig jättehedrad och vill svara på det utan hafsrafs och tidspress utan jag vill göra det bra, genomtänkt och visa min tacksamhet.
Och så skjuter jag upp det för jag vill ju göra det JÄTTEBRA.
Och sen går tiden och jag inser att för att kompensera det jag inte gjort så vill jag göra det SUPERBRA. Så blir det ju liksom "plåster på såren" för det jag borde gjort.
Och tiden går, det dåliga samvetet växer.... och för att göra något för att kompensera det jag inte gjort så väntar jag på att få tiden till att göra något SUPERMEGABRA....

Och tiden går.

Och nu har tiden gått så länge att jag skäms så mycket över att de som varit så gulliga och gett mig detta förmodligen tror att jag skiter i det.

Men så är det inte.

Vill nu tacka er som gett mig dessa fina awards.
Tess med den här awarden
Tigrinnan med den här.
Och Retromary med den här.

TACK SNÄLLA NI!
Tycker om era bloggar och följer er i stort sett varje dag.


KRAAAAM!!

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 17 april 2011 kl. 20:08 , Blogger Tess sa...

Jag tycker egentligen att det är jättejobbigt med såna där Awards. Visst, det är jätteroligt att få en, men samtidigt så får man press på sig att i min tur kora x antal nya...

Sen när man som jag inte läser så många bloggar, jag har inte tid helt enkelt utan väljer några få att lägga ner energi på, så upptäcker man snabbt att ungefär hälften av dem redan har fått utmärkelsen, och vad gör man då? Till råga på allt skulle det vara bloggar med färre än 100 följare, och hur vet man det?

Ja ja, det är väl en del av den här bloggvärlden kan jag tro...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida