måndag 16 maj 2011

Hon?

Kastade en blick åt sidan när jag var på väg ut från affären.
Jag isade till.

Shit - det var hon!!!
Jag kände hur jag stirrade - kunde inte släppa henne med blicken.
Hon stirrade tillbaka.

Visste hon vem jag var?
Visste hon att jag var en av dem som kom när hon tänkte hoppa?
Och i så fall: Vad tänkte hon?

Sen blev jag osäker.... det kanske var någon annan....
Frågade Tobias idag när vi gick förbi och hon satt ute...."vet du vem hon är den där kvinnan"?.... Det tog ett tag sen konstaterade han samma som jag.
Det måste vara hon.... eller..?

Så hur mår hon då?
Hur mår hon nu?

Har fortfarande så många frågor.
Frågor som jag aldrig kommer ställa.
Och frågor jag aldrig kommer få svar på.

-----------------------'

För övrigt njuter jag av årstiden.
Och sen saknar jag lilla K nåt enormt.
Och i morgon kommer hon igen! :-D


KRAAAM

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida