söndag 29 maj 2011

Milstolpar

Här är några milstolpar som jag hoppas snart är nådda:

OPÅVERKBARA:
- Att Kattis, vår katthona/mamma kommer hem. Hon har varit borta sen i tisdags...:-(

PÅVERKBARA:
- Att lilla huset är urplockat och städat.
- Att min favvobil lilla blå blir såld :-( (bra om den först läggs ut på blocket... )
- Att antibiotikakuren i katthanens öron är över. Han gillart inte!! 11 dgr kvar...
- Att den kattungehona som är kvar blir såld. (annons på blocket måste ut....)
- Under 90. Snart så..... :-) :-) :-) LCHF is da shit!!!


Jaha... men då är det väl tid nog att ta tag i lite blocketannonser då!

Här är den söta spräckliga honkattungen som ska säljas.




Kattmamman som är försvunnen.... =(




Min älskade "lilla blå" som ska säljas....... =(




Min älskade tjej som jag saknar såååå mycket! Känns konstigt att inte ha henne här på mors dag........


Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan 29 maj 2011 kl. 20:22 , Blogger Marie sa...

Gött å sätta upp lite mål! =)
Lycka till med allt! ♥

 
Klockan 29 maj 2011 kl. 20:29 , Blogger mobykulla sa...

Ja visst är det. Känns lättare då man får "bocka av" på listan sen.....

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida