söndag 3 juli 2011

NY LAYOUT!

Det sägs så ofta att har man mycket att göra så måste man prioritera.
Och det har jag gjort nu.

Så istället för att ta hand om disken, tvätten och all annan röra, så  har jag ägnat flera timmar till att fixa ny layout på bloggen.
Så visst var jag duktig - jag prioriterade ju!! *big smile*

Och nu är klockan mycket.
Kärleken kom hem vid 01-snåret efter en tur runt stora sjön idag (Big Lake Run)
Antar att vi båda behöver sova så jag ska väcka honom och guida honom till sängen.

I morgon kl 09.00 kommer min mamma hit och hämtar mig.
Vi ska till Yttermalung på betonggjutningskurs.
Ska bli såååååå kul!!
Hoppas jag kan göra några fina alster att använda här hemma sedan.
Kanske kommer det några bilder också.....

PS. Till höger längst upp i bloggen, går det att läsa de inlägg jag gör i Twitter. Ibland hinns det liksom inte med att blogga men Twittra går jättesnabbt då det är typ max 140 tecken(?) som kan skrivas i ett inlägg - och det kan göras i princip när som helst. DS.

Hoppas ni trivs med den nya layouten. Det gör jag iaf =)

Nähä: dags att sova!

Kramar!

Etiketter:

6 kommentarer:

Klockan 3 juli 2011 kl. 13:24 , Blogger Marie sa...

Men va kul!!! =)
Ny lay out OCH så ser man det dära "twittringen", perfekt för jag vill liksom ha lite koll på dig å då kan man ju bara kika in här ju! ;-) =)
Jättefint!
Och du jag ska kolla vilken "app"(hm, heter det så?) man ska använda...återkommer... =)
KRAM

 
Klockan 3 juli 2011 kl. 18:55 , Blogger mobykulla sa...

Ja allltså känner att en ny layout gjorde att lusten att blogga ökade!
Twittrar du Marie?
KRAM

 
Klockan 3 juli 2011 kl. 19:40 , Anonymous Kicki sa...

Superfin layout! Gud, vad duktigt! Jag kan inget sådant!!!

Om du vill får du gärna ändra min länk till min nya bloggadress: johansfru.blogg.se

Kanske springer vi på varandra vecka 29?!?

Kram!
Kicki

 
Klockan 3 juli 2011 kl. 20:49 , Blogger mobykulla sa...

Hej Kicki!
Adressen ändrad!
Ja hoppas vi ses på dasbas....
Annars kanske i Hånäset där även jag hänger under v 29?

Stor kram!

 
Klockan 3 juli 2011 kl. 22:13 , Blogger Marie sa...

Nä du, de dära twittringen kan jag inte me! ;-)

Och nu håller jag för fullt på med att försöka få till bloggning via iPhonen via e-post...trixigt värre!

Frågade en annan tjej som bloggar hur hon gör det från iPhonen och hon sa att det är supersmidigt via epost om man har blogger...
Så här testas nu för fullt, måste ju kunna till vi drar på semester tänkte jag...=)

Kul med gipsningen, visa bilder på onsdag!!! =)
KRAM

 
Klockan 3 juli 2011 kl. 23:30 , Blogger mobykulla sa...

Marie sms:ningen har jag fått till.
Men hade velat haft en app där man liksom bara går in och tycker på en knapp för att lägga upp ett inlägg. Så är det i Twitter och det är så himla smidigt!
Nåväl. Vi får söka vidare....

Vart ska ni på semester?
Helsingborg?

KRAMAR!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida