lördag 2 juli 2011

Plickeliplock

Det är vad min semester består av för tillfället.

Plock.
Plock.
Plock.

Känns aldrig som om det typ händer något - förutom att dagarna går.....

Tror jag är mer stressad när jag är ledig än när jag jobbar.
För är jag ledig så blir jag så stressad över att jag "måste ta tillvara på dagarna" och skynda mig uträtta så mycket jag bara kan av det som jag ligger efter med.
Det där att fånga dagen är jag otroligt kass på.
Tyvärr.

I morgon lördag ska jag...... plocka lite.
I kontoret.
I hallen.
Och kanske källaren.
Måste göra iordning för alla kattungar.......
Jo ni hörde rätt.
8 kattungar fick vi morgonen innan vi åkte på semester.
Tur det finns kattvakter........

I morgon ska jag försöka lägga upp lite bilder.
Från semestern och midsommar
På katterna
På hemmet
På några inköp jag är så nöjd över.

Men nu dags att sova.



Kram!

Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan 3 juli 2011 kl. 19:59 , Blogger Tigrinnan sa...

Men alltså...hur hinner den där kattan med!? Otroligt... och 8 st!!!
pust... :)

 
Klockan 3 juli 2011 kl. 23:53 , Blogger mobykulla sa...

Ja visst är det helt makalöst?
Och vi ville ju inte att hon skulle få någon mer kull så vi gav henne en P-spruta hos Nippe för att senare sterilisera henne.
Och vet du vad? Hon blev dräktig typ 4 dagar innan P-sprutan.....

Sen när vi insåg att hon verkligen var dräktig, så bokade jag tid hos Nippe för att typ göra "abort" i samband med Sterilisering.
Då försvann hon i 1.5 vecka och kom tillbaka smällfet. Och då kände jag att vi inte kunde göra något åt det: hon var för långt gången....

Så nu är vi här med 8 kattungar. Än så länge är det lugnt, men snart så.... Snart kommer dom vara ÖVERALLT!!
TUR att dom är så rackarns söta att man bara smälter......

Kramis!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida