tisdag 20 mars 2012

F-U-C-K....!!!



Hon dog idag, Anna.
Kvar finns en 10 v liten Karin och Annas man Greger.
Och syskon och föräldrar.
Jag känner ingen av dem, men bloggen som Anna skrivit i, har gjort att allt känns så nära.

Jag har följt dem sen just när Karin blev född.
Och jag har verkligen inte haft en tanke på att Anna skulle dö NU.
Dom pratade om effektiva, nya mediciner och jag trodde dom skulle få flera år på sig att leva som man och hustru tillsammans med lilla Karin.

Men nu blev det inte så.

Än en gång blir jag medveten om hur sårbart livet är.
Och jag blir livrädd!!
Så rädd för döden att jag blir rädd för att leva.......

Ikväll går mina tankar till Greger och Karin och alla andra berörda.
Vila i frid Anna.

Deras blogg ger ett annat perspektiv på ens egna sjukt små problem och Greger skriver så innerligt och känslosamt.

Carpe Diem
/// F

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida