torsdag 12 april 2012

Med gråten i halsen.....

.....sitter jag i bilen och ska ge mig väg till jobbet.
Jag ser henne inne i huset, dansande till Bolibompas morgonprogram.
Hon åker i dag.
5 dagar utan henne.
Det gör ont.
Tänk om jag aldrig får se henne igen?
Har jag kramat henne tillräckligt?
Vet hon i sitt hjärta att jag älskar henne?

5 dagar av stålsättning tills vi ses igen.
Måste förtränga, måste låta bli att tänka.
Annars äter ångesten upp mig

5 dagar utan henne.

5 dagar.
5 nätter.

Längtar så tills hon är hos oss igen.





1 kommentarer:

Klockan 7 maj 2012 kl. 10:55 , Blogger Unknown sa...

Huuu.....minns den där kännslan. Som jag har gråtit. Stått på stationen och vinkat. Hon ville aldrig åka, har haft det så svårt dit hon skulle. Jag min dumma sate lyssnade på de jag trodde visste och förståg. Orden de sa var,hon har rätt att få träffa sin pappa. Det ekar i skallen på mig.
När jag sa hon vill inte trodde de att det var min uppfattning, jag som sa så för att sätta käppar i hjulen, straffa ut honom. Fy fan så dumt, att jag inte lyssnade på mitt hjärta och stoppade galenskapen i tid är nu det jag måste försöka försona mig med.

Kram till dig F. Hoppas på en fika snart :-)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida