lördag 5 maj 2012

Titti gjorde om sin blogg.
Jag blev inspirerad.
Skönt med nytt ibland.
Inte för att jag kanske tycker det blev så mycket bättre, men som sagt... förnyelse gör gott en sån här dag.

Är hemma själv.
Vilar och trodde jag skulle hinna med att tvätta, plocka och möblera om.
Jag är ju rätt så rolig ibland: hur tänkte jag?
Nu är sambon och dottern snart hemma igen och jag har inte gjort NÅGOT av detta förutom att vilat.
Och iof så är det helt ok.
Jag är ju lite tröttare än vanligt och jag tror att bäbisen mår bra av lite lugn och ro.

På måndag går vi in i v 30.
Snart 10 veckor kvar alltså.
När jag tänker så hissnar det i magen.
Känns ju som längtan och väntan varit så länge nu.....
Hade det gått vägen första grav, så hade vi haft en 14 månaders bäbis nu.
Men det är så sällan jag tänker så.
Det är ok.
Vet ju att något var galet med båda de första grav, annars skulle kroppen inte stöta bort dem.

Ska ta tag i hallen nu.
Ev lägga i en tvätt....

Hoppas ni har en fin dag trots regn och snö.


Frid

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida