fredag 7 december 2012

Dan före dopdan.....

Kanske borde jag städa lite.....:






Vi ska ju ha dop här hemma i morgon för våra familjer...

Det här känns som ett dop dom går till världshistorien: typ inget är färdigt, allt bara halvgjort..... Men jag tror det löser sig: pojken kommer bli döpt iaf:-)
Dopklänning är inte bestämt än - den jag vill ha (som både jag och Klara haft), är bortsullad någonstans - ev av mig (känns inte bra...)... Men annars blir det nog den som min morfar (och mamma?) döptes i för den är helvit så vi kan matcha med de gröna banden jag köpte igår:-)
Sen ska vi bestämma dopskål, baka tårta, baka några cupcakes, STÄDA - och just ja: vad ska jag ha på mig då???? Kjolen klar men till den då? Klaras klänning kom på posten igår - ett akutköp från Traderas "köp nu". Hon är jättenöjd och ja - jag tycker också det är superfin!
Musik har vi ingen, ÄN, synd för vi är många som kan och vill sjunga, men eftersom pojkens mamma nu inte har styrt upp det ÄN, så får vi väl vara utan då.....
Men som sagt: pojken kommer bli döpt iaf för prästen kommer då hit:-)

Känner mig cool i det här och det känns jätteskönt. OCH fullkomligt galet!

Men nej - jag orkar inte stressa!!!!

Ha en fin dag!
Det ska jag ha!

Kram!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida