söndag 22 maj 2016

Ont

Ja går man igen ett missfall, så ska gudarna veta att det inte bara smärtar i själen och hjärtat.
Det kan också göra vansinnigt ont fysiskt.
Inatt sov jag inte många timmar.
Kraftiga magsmärtor från kl 23.
Lindrade bäst om jag var uppe och gick.
Men då ville jag mest spy och kände mig svimfärdig.
Hittade som tur var andra värktabletter än Alvedon så jag kunde kombinera dessa och somnade äntligen vid 03.45, Vaknade sen vid 5-tiden av att jag somnat på handen. Vette tusan hur länge den varit utan blod men det var en väldigt skum känsla att känna blodet sippra tillbaka ända ut i fingerspetsarna.
Somnade om och vaknade vid 7 utan att ha ont.
Nu vid 16-tiden kom smärtan tillbaka.
Förbereder mig på en skitnatt igen.
Fasar för att blödningarna kommer tillta, samtidigt så vill jag att den här skiten är över snart.
Ska bli skönt att prata med Mora i morgon bitti och förhoppningsvis får vi tid så fort som möjligt för att avsluta detta.

Tillbaka på ruta 1.


Frid

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida