måndag 2 februari 2015

8......

8 dagar kvar (max) tills vi får se och hålla vår son i famnen.
Kan inte fatta.....
Resan har ju trots allt varit ganska lång med 1 missfall hösten 2013, 1 missfall feb 2014, utredning för ivf feb/mars, start ivf maj.....
Känns som jag varit gravid i över 1 år nu och det ska bli så himla gott att äntligen få träffa lillebror.

Är så stor nu och det är tuuuungt!
Har svårt att röra mig och har totalt NOLL ork!
Har massor jag skulle vilja göra innan vi kommer hem med bäbis och varje kväll har jag 1000 planer på hur mycket jag ska göra "i morgon"..... Men jag hamnar alltid i soffan och orkar inte ta tag i nästan något alls.....
Ja ja... jag kanske bara måste acceptera det.....men känns som jag "slösar bort" dagar i stället för att komma framåt i stöket.

Ska åtminstone lägga i en tvätt och ringa några samtal.
Sen ta emot dottern som kommer hem med bussen.


Vi hörs.

Frid



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida