måndag 23 augusti 2010

ÖÖHHHJJJJJJJ

Hemma från jobbet kl 17.25. Skynda ner på Hole för att lämna in lite kläder. STÄNGT.
Mitt smackhead - det VET jag ju egentligen.

Åker och handlar.
Hem, lagar mat.

Iväg till huset, försöker plocka undan grejer.
Blir megajätteirriterad!!
Förannade grejer. Och förbannade INTEPLATS.
Håller i en grej som måste flyttas. Men vet inte var jag ska ställa den.
Snurrar runt och inser att jag måste ställa tillbaka den där den stod.
MMMM... just det - kommer ingenvart.
Och snickarna säger att vi måste plocka undan.
Och i föräldrahuset ber dom mig plocka bort gamla grejer som ligger ivägen.
Och i bilen är det smockfullt.
Åker "hem" till lilla huset och lagar mat. Igen.
Isterband med stuvad potatis.
Lasagne.
Köttfärssås.
Köttfärsrutor.

Hänger en tvätt.

Sådär ja - nu kan jag ta tag i de projekt jag hade på listan för ikväll:
Fixa lådhurtsen.
Stryka och sätta upp gardiner.
Beställa grejer från internet.
Vika ihop ren tvätt och lägga i lådorna.
Föra över pengar till pappa för ett markköp.

Tittar på klockan.
23.13

WTF

Vart tog den här kvällen vägen??????

Blir ännu surare.

SUR SUR SUR.

Förmodligen dags att gå och sova.


Ps.
Vill bara säga att jag är otroligt glad och tacksam över människor som bryr sig om.... Som frågar hur jag mår, som med hjärtat visar sitt stöd. Verkligen TACK alla som kommenterat, skickat mail, sms:at, ringt..... det betyder sååå mycket!!!!! Ds.

Frid

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida