torsdag 26 augusti 2010

Tilltalande!

Jag tilltalas av kläder där man använder sig av bomull som är 100% ekologisk. Tycker om att det finns alternativ som värnar om människa och miljö.
Och jag tilltalas av kläder med färg.
Mitt intresse för mönster finns fortfarande kvar, men ändå skönt med enfärgat och lite "lugnare" kläder.
Och uppenbarligen så tilltalas jag av att vara säljare. I detta fall som Homeparty-säljare.

Jag har blivit ihop med blingo.

Kika in och se hela kollektionen på www.blingo.se

Vill du se kläderna i verkligheten och känna, klämma och prova? Då kan jag gärna komma hem till dig och ha en visning tillsammans med dig och dina vänner.
Hör då av dig via mail eller telefon.
Vill du köpa kläder utan att ha visning, kontakta mig så lägger jag in en beställning åt dig.

Här nedan får ni lite smakprov på de härliga kläderna:











Sen är det många som har undrat hur jag har tid med det här med tanke på att jag
* jobbar heltid (åker 7, hemma 17.30)
* bygger hus
* har börjat jobba i pappas företag
* är mamma till lilla K.
mm mm....
Och ja.... jag vet inte om jag har svaret på det.... men jag anar.
Jag presterar bäst när det HÄNDER saker.
Snabba saker som för livet framåt.
Att jobba i en kommun är inte riktigt på det sättet...
Och jag tror det här är ett sätt att kompensera för alla "ickekickar".....

Ser iaf fram emot att börja.
Nästa vecka har jag 2 visningar.
Det ska bli såååå kul!

Frid





Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan 27 augusti 2010 kl. 08:57 , Blogger Marie sa...

Härliga, härliga människa!!! ♥ Kickar...! Ja det märks att vi människor är olika...=)

 
Klockan 27 augusti 2010 kl. 13:57 , Anonymous Anonym sa...

Ja de ska bli trevligt...ses på torsdag!=)
Har fyndat lite grejer av dig idag i Brändan förresten... =)

Kraaam Jennie

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida