torsdag 28 juli 2011

Så kan det gå!

När inte skärpan är på!!

Skulle maila en intressant bloggadress till min egen hotmailadress, för jag brukar maila "kom-ihåg-saker" till mig själv så att jag inte glömmer.

Men se den här gången gick det för fort! : Jag mailade den till min "göra-inlägg-på-bloggen-mailadress"

Så ni som varit in här under em/kväll har fått klicka på en länk till en blogg som handlar om barnlöshet.

Och då tänker ni: SHIT - ÄR DET SÅ DET ÄR FÖR DOM?????

Och då känner jag att jag måste redogöra.
Nej det är inte så för oss. Inte vad vi vet.
Just nu ligger bäbisdrömmarna på is och har så varit sen andra missfallet (dec -10).
Tänker att vi förmodligen riktigt behöver landa i huset, komma på plats på våra nya jobb - och försöka hitta lite lugn och ro i våra liv.
Sen ska vi försöka igen.

Så då vet ni.
För jag antar att många undrat.
Och dessutom blir det ju inte bättre av att min mage är så stor att det ser ut som att jag är gravid.
Men det är jag alltså inte.
Inte gravid - bara tjock.

Japp, det var det.

Hoppas ni alla har haft en bra kväll.


Kram!!

Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan 29 juli 2011 kl. 09:17 , Blogger Matilda sa...

Jag kan uppleva det smått ångestladdat om jag själv redogör något extra privat på bloggen. Men samtidigt är det skönt att lätta tankarna. Så jag skriver det ändå.

Nu har du berättat hur det ligger till. Tycker det är modigt. Ta hand om er!
kram

 
Klockan 12 augusti 2011 kl. 22:55 , Anonymous Anonym sa...

Bern there, done that, ta't lungt det tar sig när ni minst tror det!! //kram från Fru Bergström

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida