tisdag 23 februari 2010

Om och om och om igen.....

Det finns ett ordspråk som säger:
"Galenskap är att göra samma sak om och om igen, men förvänta sig annorlunda resultat"
Tycker de orden är så himla bra.
Och jag ska försöka anamma dem nu.
I stället för att, som alltid, börja med att försöka kontrollera suget/hungern och tänka att SEN efter det ska jag börja träna..... så ska jag nu göra tvärtom.
Först börja promenera/träna och SEN fokusera på maten.
Att än en gång gå in för LCHF utan att träna, är dömt att misslyckas - trots att jag vet att lowcarb är den enda kosten som får mig att må bra. Visste ni förresten att Björn Ferry äter lchf? Alltså INGA KOLHYDRATER - och han har TAGIT OS-GULD! Urcoolt! Nu börjar alltså även elitidrottare inse att kroppen mår bra av fett och protein och att kolhydrater ej är nödvändigt ens för att orka prestera på ett OS.....

Nåväl. Åter till ordspråket.
Jag ska nu prova att först dra fördel av träning. Sen gå över till LCHF igen.
Och hoppas på att jag klarar av att äta så resten av mitt liv.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida